Jump to content
Kokos Goldfish Forum
Sign in to follow this  
Devs

Guess What?

Recommended Posts

:rolleyes: I know that these aren't the best pics,but I can't believe how fast this little thing is growing!

DSCF5992.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaawwwww!! What a cutie!!

Thanks for the updated pics! :heart

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D These were taken today.Hey ,my fry now has an Oranda body!!!..Sorry about the pics-he wouldn't stay still-those Brine Shrimp were too tempting! :lol:

DSCF6119.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG! How cute! He has grown enormously (is that right word?)! Oh I love little baby fry! Keep posting pics! :heart

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh wow, i missed this thread before. :heart awwww :heart grown soo much :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aww Sharon! So cute!! You must be such a proud "Fish Gramma" :) How exciting. :heart Get those batterie's charged....I'm waiting for more piccy's!!!!!! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Awww, he's such a little pearler. And what a face. I can't believe how much he's grown in such a small amount of time. I bet you he's going to be a big fella when he grows up.

I for one can't wait to see more pics of him. What are you going to name him?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh he is beautiful! Your survivor :newfish goldie, congratulations (again) Devs :lol: I can see from the first pic to the last how big and strong he's getting!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh my goodness...how cute is he?! :heart I love the fact that you had one survive...and I can't wait to see him grow up. It's unbelievable the growth on him already! Congrats Sharon :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Awww, he's such a little pearler. And what a face. I can't believe how much he's grown in such a small amount of time. I bet you he's going to be a big fella when he grows up.

I for one can't wait to see more pics of him. What are you going to name him?

515062[/snapback]

Well Jen,His "Mum" is around 9 inches,maybe a little bigger,so I'm hoping he's the next "Bruce".I throw some live Brine SHrimp in there and he sure eats like him! :rofl

The first name that I started calling him was Won(As only hatching egg)but then with his appetite,I kept thinking he was going to weigh a "Ton",so..... :yeah: "Won Ton" is his name. :o:yikes:tomuch:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:o Hey Jenn,We now sport Breeder's Awards! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D Update.....Won-Ton is growing like a weed. :lol:

Forgive the bad pics.

DSCF6233.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: Eating bits of Pro-Gold

DSCF6238.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl Good shot of his belly.

DSCF6224.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow, that surely is amazing growth....he's gonna be a whopper!

Congrats. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

That fry is adorable! It's so great!

Share this post


Link to post
Share on other sites
:heart He's sooooo cute!! How old is he now? :heart

Share this post


Link to post
Share on other sites
:blink: I'll guess four or five weeks???? I lose track of time with the way that I work. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Awww the baby's getting bigger! :heart:heart Thanks for keeping the pic updates Sharon...I really love seeing him grow. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
  • Create New...