Jump to content
Kokos Goldfish Forum
Sign in to follow this  
goldiegeek

Gross fish accidents

Recommended Posts

yuk_zps08ea106a.gif

Hmmm...I'm surprised there haven't been more instances of this kind of thing with how long some of you have had fish! :hummm

That's what I thought! It's cold over here all alone. :cold::alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

nothing to share... sorry.. that's pretty bad lol... thankfully i am distraction free when i WC.. i don't answer the phone or the door.

My husband takes "the littles" swimming on Sundays so I can do the bulk of my tank work for the week sans interruption. I love my Sunday afternoon. :9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow, that's gross. The only thing I can thing of that might be that bad is accidentally drinking from somebody's tobacco spit cup!

OMG!!!!! I would barf. Like instantly.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ohmygoshhh !! you poor thing !!! :hug

.....my retainer once fell into one of my aquariums :blink:

but that really has nothing on your story :rofl

Definitely gross, though:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well.............that was NAS-TEE!! BUT...(On The Bright Side) I bet you will never forget it OR repeat it!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well Im glad I had dinner 3 hours ago.. :lol

I have gotten my SW tank water and the goldfish water in my mouth. But nope never had this :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Being a bit of a wild man I can usually one up most people's stories but you definitely win this round!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep. So far you seem to be alone on this one. ;)

I'm sorry.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
  • Create New...